חפש בבלוג זה

יום שבת, 28 בספטמבר 2019

הסיפור של וויל בראון

אלפי מקרי לינץ' מזוויעים התרחשו על אדמת ארה"ב, עדות מורבידית לגזענות שעוד לא מוגרה מהעולם. אחד מהם התרחש היום לפני 100 שנים. מעשי לינץ' התרחשו על ידי המון משולהב, כביכול בדרישה לצדק אחרי ביצוע פשע. אלא שלא פעם לא רק שלא היה שום פשע, לרוב לא המבצע נתפס ואף פעם לא היתה שאיפה לצדק, רק גזענות ואלימות שחיפשו ניצוץ. בסיפור הזה הניצוץ הפך ללהבה וכל שנותר היה אוד עשן של מי שהיה פעם אדם בשם ויל בראון וכל פשעו היה היותו כהה עור.   

כזכור ההגירה הגדולה מביאה עשרות אלפי אפרו-אמריקאים מהדרום לערים המתועשות הצפוניות יותר, כמו נברסקה ואומהה. המצב הכלכלי הלא יציב והתחרות על מקומות עבודה מביא למתחים כלכליים שמתעצמים על רקע גזעי. ככה אנחנו מגיעים ל"קיץ האדום" של 1919, כך מכונות המהומות הגזעיות שהתרחשו באותו הקיץ, בעצם כבר מסוף החורף ולתוך הסתיו, אם להיות מדוייקים) ברחבי לא מעט ערים בארה"ב. 

יש המון סיבות לתקופה העגומה הזו העיקרית שבהן היא אנטי-קליימקס למלחמת העולם הראשונה בארה"ב בקרב לבנים ואפרו-אמריקאים. זו תקופה כלכלית לא פשוטה ולא מנותקת משביתות העובדים וניצול העובדים השחורים על ידי בעלי הממון לשבירת השביתות ולפגיעה במאבקי העובדים. בתקופה זו היו כ-40 תקיפות על רקע גזעני נגד אפרו-אמריקאים במספר מדינות, כמו: ג'ורג'יה, דרום קרולינה, טקסס, אריזונה, אינדיאנפוליס, וירג'יניה ואפילו בוושינגטון DC. 

הסיפור שלנו מתחיל ב-25.9.1919, אגנס לאובק, בת ה-19, מאומהה מתלוננת שהותקפה על ידי גבר כהה עור. זו תקופה בה עיתונים לא מעטים בדרום מדווחים על מעשי אלימות שבוצעו על ידי אפרו-אמריקאים מבלי לבדוק בכלל אם בוצע פשע. בכל מקרה את המקרה של אגנס מפרסם ה-Bee בצורה הכי פרובוקטיבית שאפשר "מפלצת שחורה תוקפת זוג". וזה לא רק ה-Bee, כל העיתונים הגיבו בכותרת דומה וגזענית למקרא. אבל ל-Bee יש תפקיד עצום בהלהטת הרוחות באומהה.

אגנס ובן זוגה מילטון הופמן, לימים הם התחתנו, הותקפו לקראת חצות על ידי אדם שחור. לא היה ידוע מי החשוד, אך ה-Bee פירסם כבר את שמו של וויל בראון, גבר אפרו-אמריקאי בן 41 הסובל משיגרון ועובד בבית אריזת בשר. המשטרה עוצרת אותו ב-27.9 וכבר ליד הבית שלו נערכים עימותים עם כ-250 איש ואישה שהתאספו לשבש את המעצר. מכאן נלקח בראון לבית המתלוננת וגם היא וגם בן זוגה מזהים אותה כתוקף. עוד לפני שהמשטרה ווויל בראון מצליחים לעזוב את ביתה של משפחת לאובק, כבר מתאסף המון סביב הבית, לאחר עימותים של כשעה מגיע תגבור ומחליטים להעביר את החשוד לבית המשפט המחוזי, שם 46 שוטרים ובלשים מופקדים לשמור על העציר, מחשש לחייו.

כך אנחנו מגיעים ליום ראשון, ה-28.9.1919, היום לפני 100 שנים בדיוק. חבורת צעירים מאומהה מתחילה לצעוד לעבר בית המשפט המחוזי בשעות הצהריים, כלומר אחרי תפילת יום ראשון וארוחת צהרים. היו כמה ניסיונות לעצור את המצעד, אבל זה לא בגדר ספוילר להגיד שהם לא הצליחו. עד הערב מתאסף קהל זועם ומשולהב של אלפים, איפשהו בין 5,000 ל-15,000 לפי הערכות שונות, מסביב לבית המשפט וכוחות המשטרה המקומיים לאט נסוגים לבית המשפט עד שהלכה למעשה הם הופכים לנצורים. 

ב-20:00 מתחיל ירי לעבר בית המשפט. מחילופי היריות נהרגים שניים: נערה בת 16 ממנהיגות המאבק ואיש עסקים לא קשור שנורה מכדור טועה במרחק רחוב מבית המשפט. חצי שעה לאחר מכן האספסוף מצית את בית המשפט שקומתו הראשונה היתה ספוגה בדלק ומונע ממכבי האש לכבות אותה. בתוך בית המשפט נמצא השריף, מייק קלארק, עם ויל בראון שלא מפסיק למלמל "אני חף מפשע, לא עשיתי כלום, באלוהים אני חף מפשע." 

ראש העיר, אדוארד סמית', יוצא מבית המשפט בניסיון לשכנע את האספסוף לוותר על האסיר ולאפשר לכוחו הכיבוי להכניע את האש. נשמעת יריה שלא היתה קשורה ומישהו תקף באמצעות אלת בייסבול את ראש העיר והוא מאבד את ההכרה. הדבר הבא שהוא זוכר הוא שהוא שרוע על הרצפה, חבל כרוך סביב צווארו בעוד את צדו השני של החבל מנסים לכרוך על עמוד חשמל. הוא שוב מתעלף ומתעורר כבר בבית החולים במצב אנוש, אחרי שהורד מהחבל ולאחר לא מעט חבלות בראש.

לא ברור מי הציל את ראש העיר, גרסא אחת טוענת שהיו אלה אנשי משטרה והשניה היא שבחור בשם ראסל נורגארד הצליח לשכנע את ההמון לעזוב את ראש העיר. כך או אחרת תשומת לב ההמון הוסטה מחדש למטרה המקורית: וויל בראון.
קודם לכן נשלחה בקשה לצבא ולכוחות הפדרליים, אבל הכל עבד לאט. הצבא חשש לפעילות בקרב אזרחים והעיכוב הזה מאפשר את הלינץ'. מה שקורה בבית המשפט זה זוועה ותוסיפו לכך את העובדה שאש בוערת בו כבר שעות. הם עולים לגג, שם חלק מהעצורים, חלקם שחורים, מנסים לזרוק את בראון להמון אך השריף מסכל את תכניתם. כל הנשים מורדות למטה, חלקן גם אפרו-אמריקאיות שהיו עצורות במקום והאספסוף מאפשר להן לצאת.

בסופו של דבר ובנחישות מצליחים נציגי הפורעים להגיע אל וויל בראון על הגג, הוא נורה והוכה עד לאבדן הכרה ועד שנגרר לרחוב כבר נקרעו ממנו כל בגדיו. ב-23:00 ליד פנס רחוב, ההמון שואג וחבל נכרך סביב צווארו, הוא הורם לאוויר בעוד גופו מטלטל. אז ניתן האות לנקב את גופו בכדורים. גופתו הורדה, נקשרה לרכב משטרה שנגנב ונגררה עוד כמה רחובות. שם שפכו על גופתו דלק והציתו אותה לקול שמחת ההמון. מאוחר יותר נמכרו חלקים מהחבל תמורת 10 סנט. לסיום נגררה גופתו המפוחמת ברחוב ב"תהלוכת ניצחון".

לא רק נשים וגברים היו בקרב הקהל, גם ילדים ומיותר לציין שאף לא אחד מהמבוגרים הועמד לדין על חלקו ומי שנעצר שוחרר. מסקנות ועדת החקירה הציבורית הטילו את האשם על רשויות החוק ובעיקר על ראש העיר והתנהלות המשטרה. אגב השחקן הנרי פונדה שהיה אז בן 14 ראה את "התהלוכה" מחלון הקומה השניה של החנות של אביו ולימים העיד שזה היה המחזה הכי נורא שאי פעם צפה בו. הלינץ' הזה, כמו רבים אחרים תועד על כל רגעיו האכזריים.

אחרי הלינץ' והמהומות נכנסו כוחות פדרליים לעיר והשקט החל לחזור לעיר, יחידת הצלפים שמוקמה ליד השכונה האפרו-אמריקאית הוצבה שם בתואנה שהם שומרים על השכונה מפני האספסוף הלבן אך למעשה הוצבה שם כדי למנוע פעולת תגמול, לא שידוע שתוכננה אחת. ב-1.10.1919 נקבר בראון בבית הקברות באומהה, על מצבתו נרשמה מילה אחת: Lynched. ב-2009 אדם פרטי שראה תכנית על הנרי פונדה נדהם לשמוע על הלינץ', הוא חיפש את הקבר והחליט ולשנות את הכיתוב על המצבה "כדי שלא נשכח". אסור לשכוח ולכן גם אני כתבתי.

11 תגובות:

  1. ידידים ליום טוב, שמי אנטוניו לורה מישראל, אני רופא רפואי במקצועי כירורג, אני בן 45, קרא בעיון את עדות חיי האמיתית כיצד החזרתי את האהבה לשעבר תוך יומיים של נרות נתח אהבה איות תפילה, יש לי כוונות טובות לחלוק את החדשות הטובות כאן כי אני יודע שמידע זה יעזור למישהו שקורא את זה כרגע לרפא לב שבור ולהשיב יחסי אהבה אבודים תוך יומיים. הסטוי שלי אולי דומה, הייתי נשוי לאנטוניו ארבע שנים, בחודש שעבר הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, רציתי שהוא כל כך יחזור בגלל שהיה לנו שני ילדים קטנים יחד ואני כל כך אוהבת אותו שאני לא יכולה לחיות בלעדיו, שאלתי אותו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לעמיתי בעבודה, היא החברה הטובה שלי והיא ייעצה לי ליצור קשר עם מגה איות אהבה שיכול לעזור לי לאיית אהבה, אבל אני מהסוג שלעולם לא חשב שמאיית איות אהבה קיימת או יכול לעבוד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות, שלחתי בדוא"ל את כתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם ערוץ האיות שהיא נתנה לי וכמה מוניטות אחרי שקיבלתי תשובה. ד"ר אדודווה אמר לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי, זה היה אין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימי עבודה, עקבתי בקפידה אחר כל ההוראות שלו על מה לעשות בביתי במהלך תפילת איות אהבה באמצע הלילה. אודודואה השיק לאוויר קטע כתיב של אהבה ובאופן מפתיע, היום השני היה בסביבות השעה 06:00. בן זוגי לאהוב של בעלי התקשר אלי בטלפון הנייד שלי, הייתי כל כך מופתע כי בעלי סירב להתקשר אליי ולא שלח לי טקסט בשלושת השבועות האחרונים, פתאום הוא התקשר להתנצל בפני והוא אמר שהוא יחזור הביתה לבקר אותי והילדים שלי בקרוב. מאז אותו היום הראשון שהוא התקשר אלי, הוא התקשר אלי והתקשר אלי כל יום, היום הוא התקשר לענתי לשיחת הטלפון והוא אמר שוב שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאסלח ואחזור אליו כבן זוג אהבה, שהוא כל כך אוהב אותי. אני כל כך שמח ועד היום התחלנו לחיות יחד באושר כמשפחה אחת. תודתי העמוקה עוברת לד"ר אודודואה על כוחותיו המחוננים להחזיר את הנישואין השבורים ולהחזיר בן זוג לאהבה לשעבר תוך יומיים אהבה לאיות תפילה שעובדת. אני ממליץ עליו בכנות לכל מי שמחפש שיקום אהבה דחוף (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    השבמחק
  2. שמחתי מאוד למצוא את Dr.Oduduwa איות כישוף איש קסם צור קשר עם הבלוג המקוון כדי לעזור לי במנות אהבה קסומות למשוך אהבה לשעבר בחזרה, עקבתי בקפידה אחר כל ההוראות שלו תפילות שלב אחר שלב והשראות שעשיתי בעצמי בבית שלי. עם נרות דולקים בלילה. דוקטור אדודה אומר לי כל מה לעשות בביתי בתפילות לילה אוהב תהליך כתיב. עשיתי הכל כמצווה. זה התחיל לעבוד בשבילי, תוך כמה שעות אחר כך קיבלתי שיחת טלפון מאיש בעלי, הייתי כל כך מופתעת ומזועזעת מכיוון שהוא הפסיק להתקשר או לשלוח לי הודעות מאז לפני 3 חודשים, עכשיו אני מייד מבצע תפילות איות אהבה שלי הבעל אנדראה חזר הביתה להתנצל בפני, אני כל כך שמחה עד כמה חלק האהבה עובד על בעלי באופן חיובי תוך יומיים שהוא שוב בבית. כרגע בעלי ואני חיים שנינו מאושרים באהבה יותר מתמיד. אני משמח לאדם הגדול ד"ר אדודווה את כשרונותיו המחוננים. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי.
    אני ממליץ בכנות על Dr.Oduduwa לכל מי שמבקש להחזיר את יחסי האהבה האבודים או כישוף האהבה למציאת בן זוג אהבה אמיתי. (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)

    השבמחק
  3. הופרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה שום תקשורת בינינו. המליצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר לשכוח מנישואין ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול עד שקראתי המלצה באינטרנט על האופן שבו דריגבינוביה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לסיים גירושין ולהחזיר את אהובם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. עלי ליצור קשר מיד עם דריגבינוביה כעבור כמה דקות. הוא ענה לי ונתן הוראות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת כעבור יומיים לאחר הריטואל, הכישוף משנה את חיי סביב בעלי שלא תקשר איתי יותר מזה. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בבכי והתנצלו שזו עבודתם של השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה ולכן אני סולח לו. עכשיו הנישואין שלי נמצאים כעת באיזון. דריגינוביה ריטואל עבד נהדר ונישואיי חזקים יותר מבעבר, ושום דבר אינו יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר תקווה עד שקשרתי עם דריגינוביה, האיש האמיתי שעזר לי להחלים את הנישואין השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואין שלך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא או היא יאהבו אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הכישוף של דריגבינוביה היא הפיתרון והתשובה לבעיה שלך, whatsapp או התקשר אליו עכשיו: +2348144480786 או צרו איתו קשר עוד היום בדוא"ל doctorigbinovia93@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת ממך את בן / בת הזוג שלך

    השבמחק
  4. “החיים שלי חזרו !!! אחרי 14 שנים של נישואים שבורים, בעלי עזב אותי ואת שני התאומים שלנו. הרגשתי שחיי עומדים להסתיים כמעט והתאבדתי, הייתי רגשית מאוד זמן רב. אבל בזכות גלילת איות בשם ד"ר אלאבה אותה פגשתי באינטרנט ביום נאמן אחד כשדפדפתי באינטרנט וחיפשתי גלגית כישוף טובה שיכולה לפתור את הבעיות שלי נתקלתי בכל עדויות על גלגול הכישוף המסוים הזה. יש אנשים שהעידו שהוא החזיר את אהובתם לשעבר, יש שהעידו שהוא משחזר רחם, מרפא הרפס ומחלות אחרות, יש שהעידו שהוא יכול להטיל כישוף להפסקת גירושין וכו '. נתקלתי גם בעדות מסוימת, מדובר באישה בשם סוניה, היא העידה על האופן שבו ד"ר אלאבה החזירה את אהובה לשעבר בפחות משבעה ימים והפכה את ההשפעה של סרטן הנערים הקטנים שלהם, ובסוף עדותה היא הפיל את כתובת הדואר האלקטרוני של ד"ר אלאבה. לאחר שקראתי את כל אלה החלטתי לנסות את ד"ר אלאבה. יצרתי איתו קשר בדוא"ל והסברתי לו את הבעיה שלי. ותוך שלושה ימים בלבד בעלי חזר אלי ופתרנו את הבעיות שלנו, ואנחנו אפילו מאושרים מבעבר. ד"ר אלאבה הוא באמת איש מחונן ואני לא אפסיק לפרסם אותו כי הוא אדם נפלא ... אם יש לך בעיה ואתה מחפש גלגיית כישוף אמיתית ואמיתית שתפתור לך את כל הבעיות שלך. נסה את ד"ר אלאבה בכל עת, הוא יכול להיות התשובה לבעיות שלך. הנה איש הקשר שלו {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp אליו באמצעות איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק
  5. צרו קשר עם ד"ר איגינוביה בכדי לפתור את בעיות האהבה או הנישואין שלכם וכולם
    עלי למסור את העדות המופלאה הזו, שעדיין מדהימה בעיני עד כה. הייתה לי בעיה עם אשתי לפני שנתיים, מה שהוביל לפרידה שלנו. כשהוא נפרד ממני כבר לא הייתי שלי, הרגשתי ריק כל כך בפנים, אהבתי ומצבי הכלכלי הפכו להיות הגרועים ביותר, עד שחברה קרובה (מרי) סיפרה לי איך קיבלה את משפחתה בחזרה בעזרת ד"ר. איגיבינוביה אז שלחתי לו הודעה וסיפרתי לו על הבעיה ועשיתי את מה שהוא ביקש ממני כדי לקצר את הסיפור, לפני שידעתי מה קורה בעלי התקשר אלי ואמר לי שהוא יחזור אלי תוך יומיים בלבד ו שמחתי כל כך לחזור. יש לנו שני ילדים ביחד ואנחנו מרוצים מעצמנו. תודה לד"ר איגבינוביה על שהצילה את מערכת היחסים שלי והצילה את הבית שלי. המשך בעבודתך הטובה ד"ר איגינוביה, אם אתה מעוניין ליצור עמו קשר ולחזות בברכה כמוני או שאתה עובר חיים קשים וזקוק לעזרה בבעיה כזו, תוכל ליצור קשר עם כתובת הדוא"ל שלו: doctorigbinovia93@gmail.com אתה יכול להתקשר אליו או ל- WhatsApp / Viber בטלפון +12162022709. אל תיקח שום דבר כמובן מאליו

    השבמחק
  6. הופרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה שום תקשורת בינינו. המליצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכחה מנישואין ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאב ובלבול שקראתי המלצה ברשת על האופן שבו ד"ר אלבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך שהוא עזר לשים סוף לגירושין ולהשיב את יקיריהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. עלי לפנות מיד לד"ר אלאבה כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הוראות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי שלא לפנות אלי יותר מכך. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בבכי והתנצלו שזו עבודתם של השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה ולכן אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי עכשיו באיזון. טקס דרלבה עבד נהדר ונישואין חזקים מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר תקווה עד שהתחברתי עם דרלבה, האיש האמיתי שעזר לי להחלים את נישואי השבורים אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא או היא יאהבו אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפיתרון והתשובה לבעיה שלך, whatsapp: +2349039885856, צרו איתו קשר עוד היום על ידי שליחת דוא"ל לכתובת dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת ממך את בן / בת הזוג שלך

    השבמחק
  7. איזה סיפור נהדר ומעורר השראה! הייתי נשואה שבע שנים ללא ילד, ובגלל זה בעלי התחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי ומתגרש. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון זה באמת ממרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי אז פניתי אליו בכתובת: (dralaba3000@gmail.com) והסברתי לו, הוא סיפר לי הכל צריך לספק לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף על המפגש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה כשהטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 24 שעות מאוחר יותר בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה, התקשר מהר לד"ר אלאבה ותגיד לו מה קורה בזה רגע והוא גם הכין ושלח לי תרופה צמחית שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויים שמנעו ממני להרות ואז הנחה אותי איך להשתמש בה לפני הפגישה עם בעלי. כאן לאחר השימוש בצמח ובשורש המקומיים האלה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון על כל הגוף, הייתי ממש בהריון ורק ילדתי ​​בן תינוק בגיל חודש. אני נשבע שכל העולם יגלה על ד"ר אלאבה שהציל את מערכת היחסים שלי וזה גם נותן לי ילדים שאני בגאווה יכול לקרוא להם שלי היום. לכל אישה שחושבת שזה בלתי אפשרי, הנה הזדמנות לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם DR ALABA במייל בכתובת: (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber אותו באמצעות +1(425) 477-2744, אכן, הוא אלוהים שנשלח להביא מאהבים אבודים ולהביא לך אושר ...

    השבמחק
  8. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  9. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק
  10. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR apata. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  11. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד עם השני עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בעת צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל בכתובת:drapata4@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח לו Whatsapp/viber עם המספר הזה (+22958359273), תודה

    השבמחק