חפש בבלוג זה

יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

פוסט יומיים מחלה

יומן - החומר ממנו עשויים גיבורי-על
אתחיל בהודעת מערכת - בהתאם לנתונים שבידיי אין לי אלא להסיק שיש לעשות הפוגה בפוסטים הפוליטיים או שהבעיה היא שנתניהו נמאס לכל מי שמגיע לבלוג הזה וזה לא הפוליטיקה אלא האיש. כך או אחרת, הסקתי מסקנות להיום ואני חוזרת לאישי, הבלוג ימלא היום את הפונקציה של "יומני היקר" (כן, זה היה ספויילר). הבנזוג בלונדון, זה מה שאני צריכה וזה הבלוג שלי. סוף פסוק. ככה זה כשאני החלטית. ולמה אני צריכה יומני היקר שכזה? כדי לפרוק, נו זה היה די ברור. כי הכל בסדר אבל כל מיני דברים הולכים עקום ואם אני אכתוב על זה בציניות האופיינית זה יהיה תרפיוטי לי ובתקווה מהנה לכם והרי לכם מצב של מנצחים. אני מצידי אנסה להיראות נונשאלנטית בזמן שאתאמץ.



Embedded image permalink
תודה לכפתור הפעלה על האימאג'
מדוייק אך פחות ומשעשע (אותי)
הבוקר של אתמולהתחיל בסיור צפרות בעקבות "דורסי היום הנודדים". המרכזית היתה אקסטטית כהרגלה בכל דבר שקשור לציפורים, הבכור יצא תוך מחאה אבל עם החלטה לנסות להנות וקטינא היה עדיין די הפוך, כאילו שהוא לא התאושש בבוקר. לא התחלה מבטיחה אבל אני אדם אופטימי שלא נשבר בקלות. הצלחנו להגיע בזמן והתחלתי להרגיש טוב עם עצמי כשבדיוק אז בא אלי קטינא במחאה עם הכובע שלו. ולמה אני מציינת את הכובע? ובכן כי הכובע שכולו בד הוא בעל אבזם קטן מפלסטיק וכמו כל אביזר מהמערכה הראשונה גם לזה תפקיד מכריע כי כשקטינא זרק עלי את הכובע כמה צפוי שבדיוק הצ'ופצ'יק הזה יצליף בי. משהו בי אמר לי להתעלם מאינסידנט הכובע ולהרים את הילד שהתגלה כחם במיוחד. לא התחלה מבטיחה.  


לו רק הייתי משתמשת בג'ק
לא היה לי רגע לארה
לשמחתי התברר שהפעם הסיור יורכב מנסיעה ועצירה במקומות נבחרים ולא בהליכה וככה, גבירותיי ורבותיי, הצלחתי לג'נגל בין שעשוע קטינא אחד חולה וניצול מקסימלי של הסיור לשני האחים שלו, זה היה יותר מוצלח כי אפילו אני הצלחתי קצת לשמוע ולצפות ואפילו לצלם - ציפורים, ילדים, נוף וגם קצת דברים מטושטשים. אלה הם חומרים שמהם עשויים ניסים, רק שגם כשבניסים עסקינן עניינים עוד יכולים להשתבש. נסענו בדרכים מאובקות, בין שדות כותנה וקומבייני ענק. שיא האירוע היה כשמצאתי את עצמי נשכבת על האדמה המאובקת, מנסה בעזרת מקל להרים ולחבר איזה מכסה פלסטיק מטופש מתחת לאוטו. אפילו נרשמה הצלחה. חלקית, כי כשהבנזוג לקח את האוטו בערב - זה כבר נפל שוב. אבל הי היה לי רגע כמעט לארה קרופטי עם שיער חצי אסוף, גופיה, ג'ינס, טוב בלי נעליים גבוהות והמון, אבל המון אבק.


מצא את האקליפטוס


בנקודת הציון האחרונה, נפרדנו מהחבורה ולמרות שההסבר איך להגיע לכביש הראשי היה משהו כמו "כשהאבק הופך לחצץ מגורען קחי ימינה, ליד האקליפטוס השמיני קחי שמאלה ואם תראי מבנה תדעי שנסעת נכון ואז תמשיכי ישר עד לגלגל מפונצ'ר עוד שמאלה ואת כבר על שביל כורכר ובכיוון הנכון", באמת שהצלחתי להגיע לכביש בלי לטעות ובלי להתפרפר ותוך אנקות כאב אמיתיות של קטינא שלא הועילו להרגעת הרוחות והוציאו קולות "שמופיים" מכולנו לאות הזדהות ואהדה. זה בערך היה הפלייליסט של הנסיעה, שהתארכה כמובן כי היה צריך למלא דלק (שקוף - מתי חייבים למלא דלק? בדיוק כשהכי דחוף לך להגיע כמה שיותר מהר - אלמנטרי). בבית הילד נח באפס כוחות בסלון וכולנו נחנו איתו. כשבאופן בלתי צפוי הוא נרדם בסלון, התחדד אי השוויון לאור הסיכויים ללילה לבן לאמא כי אבא ממילא יוצא נורא מוקדם בבוקר לטיסה. 


עבר אחה"צ, עבר לילה שקט מהמצופה. עבר בוקר של בנזוג יוצא לשדה התעופה וילדים ישנים ואחת שלא יכולה לחזור לישון אבל במקום זה קצת כותבת. ילדים התעוררו, ולמרות שילדים בריאים זה הכי, ילדים קצת חולים ונמרחים זה לגמרי סוג של תענוג שמוכרחים לנצל. רק שאז, בדיו קטינא גילה אילו עוד סימפטומים יש לו חוץ מחום ומלבב זה לא היה. לא נגמר סשן אחד של ריצה לשירותים, שטיפת ילד, שטיפת בגדים והכנסה למכונת הכביזה וכבר התחיל לו עוד אחד. בתום אחד מהסבבים האלה, התקשר הבנזוג. לא ראיתי צורך לעשות לו רע אז צימצמתי בדיווחים, וממש לפני שניתקתי עוד הספקתי לשמוע את הדיילת שואלת אם הוא ירצה משהו לשתות. אני אשמח לוודקה שמעתי את עצמי ממלמלת, אבל השיחה כבר התנתקה ושוב כבר לא הייתי בקבינה בדרך ללונדון, הייתי בבית עם קטינא בדרך לשירותים. לפחות השירותים היו פנויים, אם כי גם אצלנו שום דייל לא בא לנקות את השירותים... וחבל כי בסוף זה נפל עליי.


בקיצור עד שהוא נחת בלונדון, אני הספקתי כבר לכבס ולקפל 3 מכונות כביסה, לקלח את קטינא שוב ושוב, לנקות שירותים (ומזל שיש 3 כאלה בבית), להכין ארוחת בוקר, לשעשע, להכין ארוחת צהריים, לשטוף את הריצפה כי לא היתה ברירה, לטאטא והכי חשוב שלא שכחתי להידבק מקטינא בעצמי.

אבל הנה כבר לילה, היום הזה מאחורי - קטינא כבר מרגיש יותר טוב, אני מסיימת לכתוב ואפשר לקוות שמחר.. עזבו למה לדבר? תנו לי כמה שעות וכבר נבחן את זה בזמן אמיתי.


אז כדי שלא תרגישו שיצאתם לגמרי בידיים ריקות מהפוסט הזה הנה תמונה של בז ערב שרק בשבילה היה שווה להגיע עד לפה  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה