חפש בבלוג זה

יום שלישי, 27 במאי 2014

חשוב לשמור על כושר - פוסט קטן של שמאלנית בוגדת

כותבת/לא כותבת, תוכי כל מיני דברים רוצים לפרוץ, אבל לא מתגברים על הצנזורה העצמית שלא נותר לי אלא לאמץ בכותבי תחת שמי האמיתי. אני מניחה שימים בלי כתיבה שלי הם לא טראומתיים עבורכם, עבורי הם היו מטרידים - כל הזמן רציתי לכתוב, אבל כל מה שיצא לי לא היה בר פירסום, אז לא פירסמתי וזה גם התיישב טוב מאוד עם ספיחי הצינון והשיעול שלא עוזבים אותי למרות מחאותיי וניסיונותיי החוזרים ונשנים להשיב מלחמה שערה. עייף לי מהצינון הזה ומכל דבר שהוא לא המיידי שלי - נו מיידי: בנזוג, ילדים, החיים כאן ועכשיו. הכל מסביב מרגיש כל כך לא נכון לי. המון מילים ונושאים, אבל מחשבות טורדניות, נוסח על זה כבר כתבו או מי לעזאזל רוצה לשמוע על זה, מוחקות לי מילים לפני/עם/אחרי כתיבתן. 

אז היה פיגוע בבריסל שראש הממשלה מצא בו מיד קרדום לחפור בו ולהסית נגד המדיניות האירופית המסיתה כי כולם מסיתים נגדנו כמובן, אבל אנחנו בסדר. ובאירופה כמובן יש נטייה מבהילה ימינה, אצלנו זה פשוט כבר לא נטייה, אנחנו שם. אבל אסור להשוות. כשיש פיגוע שנאה בארה"ב ראש הממשלה מתבטא אחרת, כי ארה"ב היא ידידת אמת אבל באירופה הכל מותר ולמה לעזאזל לא הפציצו את אושוויץ? וזה ששרת החוץ של האיחוד מגנה מיד זה לא מספיק טוב כי מה היא עשתה כדי למנוע את הפיגוע? ואז מתגלה שאולי זה בכלל היה חיסול מכוון ולפתע השתיקה יפה לנו. לא כולם שותקים כי נגיד אקוניס, כן זה שנפגש עם נציגי "מפלגת האינטרס הפלמי" הימנית קיצונית (אך אוהדת את ישראל, נו בטח הם לא רוצים את היהודים אצלם) מחרה מחזיק אחר ראש הממשלה ושר החוץ ומסביר כי הפיגוע הוא בחסות אלה שקוראים קריאות נגד ישראל באירופה, וכמובן הכל בגלל החרם. מי זוכר למה חרם, ילדים? 

וחוץ מזה יש לנו מרוץ לנשיאות ותראו כמה יפה הפרופיל הישראלי שעולה מרשימת המועמדים - פואד, דליה איציק, ריבלין, שטרית, שכטמן ודורנר. לא יודעת מה להוסיף, בין ה"אבא" המהמר, זו שלא עובדת אצל עניים, זה שבעד מדינה דו-לאומית, זה שסוגר עסקאות עם העוזרת וסותם את הפה בכסף ועד המדען שנראה שמציע את עצמו על בסיס ניקיון כפיים בלבד והשופטת בדימוס שאני באמת מעריכה אבל לא חושבת שהיתה צריכה להיכנס לזה - אבל מה שכן מצבנו מעולם לא נראה רע יותר. ומה שהכי מעצבן אותי זה שמסבירים לי שצריך לבחור ברע במיעוטו. אה, אז הרע במיעוטו זה כאן?

לא בטוחה שזה נכון, תשאלו את האפיפיור, שהדבר הטוב ביותר שהוא בוודאי יכול להגיד זה שהוא כבר לא כאן. עזב אחרי מסע תיזוזים כדי להספיק את כל מה שהפרוטוקול במדינת היהודים מחייב - הכותל, יד ושם, קבר הרצל ובית הכנסת הגדול כי בסה"כ אין שום סיבה לא לתזז אותו, אנחנו זוכרים מה עשתה הכנסייה בזמן השואה ועל טעויות משלמים. לא יכולתי שלא לרחם עליו כששמעתי את נאומיהם של פרס והרבנים הראשיים ונתניהו. אבל לפחות וירוס מיסתורי מנע ממנו להיפגש עם האח העליון בנט וחבורת אחיו העלובים וזה בלי להזכיר את המזכרת של מפת הר הבית (ללא השיקוץ כמובן). טוב, לפחות הוא יצא מכאן ואני מניחה שאת אנחת הרווחה שלו שמעו בשמיים. מדינה מטורפת שהגאווה הגדולה שלה היא שאנחנו העם הנבחר ויש לנו מגוון שירותי דת בחסות המדינה, אושר גדול.

בינתיים סתם מהיום 4 ילדות בנות 14,13,11 ואחת שאינני יודעת את גילה אך סובלת מפיגור שכלי, נעצרו ע"י כוחות צה"ל כי אכלו דובדבנים במטע של התנחלות בהר חברון. חוצמזה דיירים באח הגדול החליטו, אם הבנתי נכון, שח"כ אחמד טיבי ראוי למות, היו"ר החדש של המועצה לספורט התגלה כגזען לא קטן (לפחות בגודל של 5 כושים שמשחקים כדורסל, כושים, יו נואו), ודפים מלבבים ברשת החברתית שקוראים לבטל אזרחות של שמאלנים בוגדים הולכים וצוברים תאוצה. אני לא יודעת מה איתכם אבל לדעתי איבדנו את זה ובגדול. הממשלות האחרונות וזו האחרונה במיוחד הצליחו ליצור שיח חדש, גזעני ואלים אך הוא מיוהד ומוכשר ולכן רובנו כנראה מוכנים לבלוע. 

לי יש עוד המון דברים לעשות והגיע הזמן לפרסם, חשבתי ללכת הערב לטיול של בנט בירושלים, אבל יש לי תחושה שאחיות כמוני לא מתקבלות בברכה. במקום זה אלך לעשות כושר, כדאי שאשמור על כושר הואיל ומדי יום אני מקבלת כל מיני הודעות על אנשי ימין שמחפשים אנשים כמוני לשבור להם את הפנים, אז כדאי שאוכל לרוץ ומהר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה