חפש בבלוג זה

יום רביעי, 4 ביוני 2014

איזו עונה אני שונאת במיוחד? העונה שיש כאן רוב השנה

שונאת את הקיץ, לא לא אוהבת, שונאת לגמרי שונאת, 
זה הדבר היחיד שאני לגמרי שונאת בעולם
ולא לא יעזור שיש פירות מופלאים
ולא יעזור שאפשר ללכת לים, בים חם ויש המון חול
ובים צפוף ורועש ואם משחקים מטקות לידי הכדור תמיד יתקע לי בראש
ואם מחט מתחבאת לה היא תדקור, לא לא בתחת, יותר סביר שברגל
ובואו לא נשכח את המדוזות
ואם יוצאים ליער הכל מלא קוצים
ואם יש מעין הוא יהיה מטונף
ואם יהיה שם גזלן הוא יהיה יקרן והקרטיב יטפטף עלי
ואז יבואו זבובים
ואפרוו זבובים בקיץ יש ג'וקים
ואפרופו ג'וקים, בקיץ השכנים שלי מתעצלים לזרוק את הזבל לפחים
אני שונאת את הקיץ
ולא לא יעזור שיש בריכה כי זו רק הקלה רגעית
אפילו קרטיב אפשר לאכול רק במזגן
שונאת את הקיץ
כשבחוץ זה מרגיש כמו כבשן
ודווקא בקיץ צריך לצאת כל הזמן
וכולם עצבנים עוד יותר
וזה לא ברור איך כי המדינה הזו מזמן היא מדינה של עצבנים
והקיץ מוציא את כולם עוד יותר מהכלים
ושום פעילות היא לא ממש כיפית בקיץ
ובכל זאת הילדים רוצים לצאת כל הזמן
אפילו השמיים פחות יפים כאן בקיץ
מאבדים את הצבע ונראים כאילו הם עומדים ליפול
כן, ממש כך על הראש ולא יהיה שם שום ענן שיהיו בו טיפות רטובות
ועוד לא התחלתי לדבר על מדד הלחות ועל הזיעה
ועל הגברים שרצים אפילו בלי גופיה
וכל פעילות תהיה הומה מאדם
וכל תערוכה תהיה במחיר מופקע
וכשאצא למרפסת לרגע
ישחקו למטה הילדים של השכונה והם יקללו יותר מרגיל והמילים שלהם ישבו לי על הנשמה
אני שונאת את הקיץ, הוא עושה לי כל כך רע
והכי נורא זה שיש כאן קיץ רוב השנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה