חפש בבלוג זה

יום שבת, 12 באפריל 2014

בועה

אני חיה בבועה 


אני חיה בבועה בה בני האדם שווים

אני חיה בבועה בה השלום חשוב יותר מכל פיסת אדמה

אני חיה בבועה בה החיים הם ערך מקודש

אני חיה בבועה בה דאגה ואמפטיה הם חלק מהקיום האנושי

אני חיה בבועה בה המעמד הכלכלי שלי הוא איכשהו בסדר

אני חיה בבועה בה הילדים שלי לא נאלצים ללכת לבית ספר וללמוד מתוך כורח ודיכוי סקרנות, בבועה שמקיימת להם ילדות

הבועה שלי היא הכוח להעצים את הבחירות האישיות בעולם שמכלה לאיטו את כל מה שאני מאמינה בו. הבועה שלי היא לא בריחה, היא מאבק, מאבק מתמיד לשמירת עקרונות. 

הבועה שלי לא מנותקת, היא מנהלת כל הזמן יחסים עם העולם שבחוץ. היא נותנת את הכוח להמשיך להאמין בעולם נכון יותר כשהכל מהתפך מסביב.

אני חיה בבועה די יציבה, אך אלסטית, בעלת מתח פנים מינימלי וכן אני בחרתי בה, אבל הבועה שלי אינה מנותקת, אם כבר היא ריאקציה למה שקורה בחוץ. זו לא חלקת האלוהים הקטנה שלי, כי לא אלוהים העניק לי אותה. בניתי אותה בעצמי. אני חייבת לגור בתוך הבועה שלי כי רק בתוכה אני יכולה לחיות פה, במדינה שלי. רק בתוך הבועה שלי, אני יכולה לקיים את החיים האמיתיים ולשרוד בתוך הג'ונגל שבחוץ.

מסביב מצביעים על הבועה שלי ומנסים להסביר לי שאלה לא החיים האמיתיים. בדיקת מציאות - הצביטה כואבת. מסתבר שזה כן אמיתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה