חפש בבלוג זה

יום שני, 9 בדצמבר 2013

לקוח משומר - חשוך, המלח קצת צורב אבל אני בסדר

האינטרנט עשה בעיות, הטלפון הקוי נדם ואפילו הממיר לא הצליח להתחבר לכבלים - לא זה לא סרט אימה מודרני, זו המציאות שלנו פעם בחצי שנה. ואז מגיע טכנאי דחוף, מחליף את המפצל והנה עוד 5 חודשים של תקשורת  ללא בעיות (כן, זה הכי סופרלטיב שניתן לתת), חודש של צרימות קלות, אז התנתקויות של הטלפון הקוי שהוא משול לפריחת החצב, אחריו האינטרנט (להלן הנחניאלי) ואז הטלויזיה (חורף!). ושוב השיחה למוקד והמוקדנית תגיד עוד לפני שאתחיל להתלונן "אוי, אני רואה שצריך לשלוח אליכם טכנאי". אני כבר שומעת את גדעון רייכר מדקלם, אתם? סוג של תרגולת ודוגמא לצרכנות גרועה. כבר מזמן שהייתי צריכה להתנתק מהם, זה שאני עדיין סובלת זה לגמרי אשמתי. אבל אז קיבלתי אתמול שיחת טלפון מפתיעה, לא משי ודרור, אלא משרות שימור הלקוחות של ???. באמת שישר חשבתי שהם עומדים להתנצל, זה בסדר לא צריכה סרט מתנה. 

?: "אהלן קרן מה נשמע?" ההמם, קול שאני לא מכירה מטלפון חסוי ופמיליאריות מבהילה - זה אומר שזה בטח מישהו שירות לקוחות כלשהו. שדרך אגב זה נראה לי כל כך סחבקי כמו חזון האחוקים של הבית היהודי. זה לא שאני צריכה נימוס מתלקק, אבל קורקטיות זה סבבה בשבילי, לא צריכה יותר, רק אומרת. 
אני: "בסדר?" בכל זאת לא כדאי למסור ככה פרטים בטלפון.
?: "מדברת דולב משירות שימור לקוחות של ???. רציתי לדעת למי אתם מחוברים ולשמוע אם את יודעת על שירות הטריפל שלנו".

שתיקה מצידי רק כדי לא לומר את מה שרץ לי בראש. להלן ננומטרית ממה שחשבתי ואחרי צנזורה: די! are you fu&%ing kidding me??? כאילו באמת? אני מחוברת לשרות החרא שלכם, כן יש לי טריפל ולכן אני גם טריפל מקללת אתכם כי כשאתם קורסים ואתם קורסים תמיד ולא נותר לי אלא לברך על עידן הסמארטפונים שזה החיבור היחיד שלי לעולם. השירות שלכם הוא עד כדי כך גרוע, אני סובלת בשקט ומנסה לא להתלונן ואז את מתקשרת אלי שניה אחרי ששוב כיביתם אצלנו שריפה ואת בודקת אם אני בכלל מנויה שלכם? 

אני: "את צוחקת עלי? שימור לקוחות אמרת? חשבתי שהגדלתם ראש והתקשרתם להתנצל..."
דולב: "זאת אומרת ששמעת על מבצע הטריפל שלנו?"

שתיקה, אבל כבר קצת קשה לי לשתוק. את מטומטמת דולב או שזה חלק משימור הלקוחות שלכם? ניסיתי להיות מנומסת בחיי, דולב עדיין לא הבינה מה הבעיה אז סיימנו בזה שכן אני לקוחה שלהם ויש לי טריפל וגם שיהיה לי המשך יום נעים. כי אמנם דולב לא יודעת שיש לי טריפל אבל היא בטח יודעת שעד השיחה איתה היה לי יום מקסים. אני מניחה שדולב גם לא העבירה את התלונה שלי לאף אחד. כי שימור הלקוחות בחברה הזו הוא רק לשמור על רמה אחידה של שירות - שירות גרוע נקודה. ומה אני אעשה? קרוב לוודאי ששום דבר כי כנראה שלא מגיע לי יותר, אפילו ??? חושבים ככה. אני נראית כמו כל לקוח משומר - חשוך קצת, יש תחושה שומנית משהו והמלח צורב בפצעים, אבל באמת הכל בסדר, אל תטריחי את הטכנאי, חבל הוא עובד קשה גם ככה.

אבל אולי זה לא עניין של תודעת שירות, אולי זו רק אני. בסך הכל זה די קורה לי עם כל חברה שאני מנויה בה. עם החברה הסלולארית זה לקח לי 12 שנה להבין שדופקים אותי. ממרום שנותי אין לי אלא להסיק שכנראה זו אני בעלת ההתנהגות האקסצנטרית שהם לא יודעים איך לאכול. אני מנומסת ולא דורשת וזה פשוט לא עונה לדרישות הבסיסיות של לקוח כי בישראל תודעת שירות זה לדעת להשתיק את מי שצורח - פשוט לדחוף לו לפה חבילת שדרוג בחינם. אני לא קיבלתי שדרוג בחיים שתבינו... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה