חפש בבלוג זה

יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

התשובה היא - סיר

אולי הדבר הראשון שצריך לעשות זה להתנצל על אורך הפוסט הראשון, אבל הכל התפרץ מעצמו ולערוך את זה היה לחתוך בבשר החי. חוץ מזה, את מי אני משלה – כמה זמן אובייקטיבית יש לי להתעסקות בבלוג הזה? זמן לעצמי הוא בהחלט משהו שחסר באינטנסיביות של חינוך ביתי (לא מתלוננת, אבל מודה בעובדות), אבל הוא משהו שלאט לאט אני מוצאת לו יותר זמן. עד עכשיו לקחתי לעצמי זמן ריצה ועכשיו יש לי בשבוע זמן ריצה וגם זמן כתיבה, האבולוציה של מציאת העצמי בתוך הבלאגן.

בהתייחסות מתוחכמת כאילו לפוסט של אתמול, התשובה היא סיר. אל תגלגלו עיניים – סיר, זה מה שהיה בכיור וזה המרחק בין דוגמנית רעננה בת 16 בפרסומת לסבון פנים ובין אותה דוגמנית 30 שנה אחרי והרבה החלטות שגויות. האם אני מתכוונת לזה ברור שלא, כי בינינו הסיר הושרה במים חמים כל הלילה והשטיפה שלו תארך פחות מדקה, אז בתכלס אני סתם מכורה לפופלאריות זולה ואעשה בשבילה הכל.  אבל אולי הסיר הוא אלגוריה לזה שלכל דבר בחיים יש את הזמן שלו. יכולתי אתמול באחת בלילה לקרצף את הסיר ולסיים, ההשרייה שלו במים תמנע את הקרצוף ותקצר את זמן השטיפה. ועכשיו באקט פילוסופי של גרוש אני אחבר את זה למציאת זמן לעצמי, שעם זה התחלתי ואגיד שמציאת הזמן לעצמי משולה לסיר, במקום להיות באטרף שזה יגיע, השריתי וזה הגיע בזמן שלו. כמה טוב שזה הגיע.


ועכשיו לשאלת היום – מה אלבש לצילומי התוכנית היום? זו שאלה מצויינת. גם פה אורח החיים של חינוך ביתי השפיע רבות. לפני, רוצה לומר טרום ילדים, הייתי לובשת חליפות עסקים ובגדים אלגנטיים, אבל בלי איפור (לדעותי על האיפור כמסכה מגיע בלוג נפרד שהנה עשיתי לו spoiler ), אחר כך הגיע ההיריון הראשון שהפך אותי ללוויתן ולכן בגדיי היו מהסוג הנמתח ונמתח, ואז החלה תקופת ההנקה שנמשכה 5 שנים ברציפות (גדול, גדול ומרכזית ביחד ומרכזית לבד), אז רק חולצות שמאפשרות שליפה מיידית בכל מקום ובכל מצב. עוד היריון, עוד הנקה (שנמצאת בדימדומיה בימים אלה). המון גינה ופעילויות מלכלכות. והבגדים? בהתאם, בעצם גם הנעליים. משנה לשנה עוד זוגות נעליים מושלמות לקריירה מצאו עצמן בשקיות למסירה ויותר ויותר כפכפי בירקנשטוק נכנסו לשימוש יחד עם נעלי ספורט. חזרה לבגדים – בקיצור היום ארוני מלא במכנסיים קצרים, ג'ינסים וחולצות T, יש גם שמלות שעליהן אני לא יכולה לוותר למרות שההזדמנויות שלהן לספוג ויטמין D מצומצמות עד למאוד (גם לנושא היציאות והבילויים מגיע משהו משלעצמו). אז מה לובשים היום? אין לי מושג, אבל נראה לי שגם היום, אני פשוט אבחר משהו נוח. 

תגובה 1:

  1. שמלה, יפה.
    תיראי כמו אשת קריירה מצליחה, והקריירה שלך היא חנ"ב. תפתיעי אותם, את כולם. תיראי נהדר!

    השבמחק