חפש בבלוג זה

יום שישי, 30 באוגוסט 2013

לקום בתשע וחצי

בוקר של שישי הוא בוקר של המון פעילות, טונות של דברים שרוצים להספיק, רשימות ארוכות וכאלה. בקיצור כמו שאני אוהבת - בוקר ממש יעיל שממשיך למין יום שכזה. ואז לפעמים אתה מתכנן המון דברים ומתעורר בתשע וחצי ופתאום כל הדברים שהיית צריך לעשות מתגמדים. ואז הכל מתארך וחצי מהדברים שרצית להספיק כבר לא נעשים אבל זה לא כל כך נורא כי קמת בתשע וחצי.  

אולי כל הפוסט הזה נועד להיות אודה ליקיצה מאוחרת. אודה למי שלא יודע זה שיר הלל יווני. אבל אני לא יודעת יוונית ואני קמתי בתשע וחצי. טרילילי טרללה. אפילו לכתוב אודה אני לא ממש יכולה, אבל ברור לי שכל היום תתנגן בי מנגינה, מזל שהכנסתי לפחות מכונת כביסה שנייה. הו כמה נפלאה הבטלה.

אבל עכשיו זהו נגמר - לוקחת את עצמי בידיים והולכת לעשות סופר ואחר כך הרשימה עוד ארוכה... טרילילי טרללה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה