חפש בבלוג זה

יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

מפרגיות למטבעות עתיקים - כמה מחשבות בצוק העיתים

כמה מילים על כמה נושאים כי יש לי בטן מלאה ויום נורא עמוס, אז להלן הגיגים קצרים בלבד, בכל זאת לקטנטן יש יום הולדת עוד יומיים והמלאכה רבה.

פרשת הקטינות והגולן (דרך אגב אני תמיד בצד של בלי הגולן) - בין היתר פורסם אתמול שאבא של גולן מודע לחשדות נגדו ומצבו הנפשי קשה מאוד, ואני אומרת ש: א. הפרקליט לא חידש כלום כיון שמצבו הנפשי היה קשה מאוד קודם אם הוא אכן עשה את מה שמיוחס לו. כאילו עצור רגע - מדובר באדם מבוגר (הבן שלו בן 40, כן?) שלכאורה ניצל את קרבתו לזמר כדי לשדל קטינות ונעזר גם בסמים ובמתנות כשזה לא הספיק, נראה לי שאנחנו כבר הסקנו אי אילו דברים על מצבו הנפשי, אבל תודה על ההבהרה.  ב. קו ההגנה של עשיתי אבל לא ידעתי שהן קטינות, שהיה צפוי, הוא מחפיר הרי ידעת שהן צעירות (עזוב רגע קטינות או לא קטינות), ניצלת את הפופולאריות של בנך ואת כספו כדי להציע לנערות האלה הטבות מהטבות שונות ולהשיג את מה שבכל מקרה לא היה אמור להיות בר השגה לא מבחינתך ולמעשה גם לא מבחינת בנך וחבריו. ג. למי אכפת איך האיש הזה מתמודד עם הפרשה? הפיכת העבריין לקורבן היא מעשה שפל, האיש הזה לא מסכן, אם אכן עשה את המיוחס לו אז הבעיה, אם אני מבינה נכון, נעוצה בתפיסתו ופרסום העניין ברבים? מה? כל עוד רק המשתתפים ידעו זה היה בסדר? בן אדם, אם אתה לא רוצה שדברים כאלה יתגלו עליך אל תעשה אותם, יש לי תחושה שזה יועיל.. אבל יותר מכל מה שמפריע לי זאת העובדה שנראה שכל מה שמיוחס להם קרה, אבל בגלל סתירות בין עדויות הנערות זה יגמר בכמעט לא כלום למעט הש"ג (שתמיד חוטף אותה אבל רבות נכתב עליו). פתאום המשטרה צריכה תיעוד ענף יותר, באמת חבל שלא הכניסו קצרנית למסיבות החשק, למשתתפים היתה תחושה שמשהו חסר אבל הם לא ממש ידעו לשים את היד על זה (למזלה של הקצרנית כמובן). די, באמת, זה מבזה, אין ספק שהיו מסיבות חשק, שהיו סמים קלים, שהיו מתנות והיתה הרבה זימה עם "הפרגיות" (יופי של כינוי, אני מניחה שקופירייטר לפחות לא הוכנס בסוד העניינים). צריך שתהיה פה אמירה מאוד ברורה ברמה המוסרית. לא משנה לי אם הגרסאות לא מתואמות לגמרי (בכל זאת סמים קלים נודעים בתופעת הלוואי של זיכרון קצר טווח), זה לא יכול למחוק את הרשת העבריינית שנטוותה סביב הזמר המפורסם ולא ייתכן שהצד הלא נכון יצא מהפרשה הזו וידו על העליונה, זה רק יכין את התשתית לרשת הבאה שתפיל עוד קורבנות תמימות (כן, לשון נקבה). אוזלת יד של המשטרה במקרה הזה היא מחיר גבוה מדי לכולנו, בטח לנערות הבאות. לכן גם, במאמר מוסגר, אין לי שום בעיה עם זה שגולן נפגע מהפרשה הזו מבחינה כלכלית ותדמיתית ואני ממש לא מרגישה צורך להגיד עליו שהוא מסכן, תראו בזה ענישה חברתית מבחינתי ואם זה ירתיע במקצת את המועמדים לפרשה הבאה הרי היא מצויינת לי. 

ואם באוזלת ידה של המשטרה מדובר, אז קיבלנו עוד דוגמא מצויינת עם פרשת דומרני אחרי שבית המשפט נזף במשטרה והוכיח אותה על אי תקינות תהליכית. ולמען האמת זה מצטרף לשרשרת של פרשיות מביכות כאלה, לפחות מבחינת המשטרה. ולמשטרה הזו רוצה לתת השר לביטחון פנים אפשרות של מעצר מנהלי, אקט שנתפס בעיני כעוד נתיב עוקף תקינות. זה לא חיזוק לביטחון הפנים, זה ערעור הביטחון של כולנו שנועד לתת כלים מקלים לגוף שאינו מצליח להתמודד עם מה שכבר מונח על צלחתו. לנוכח חוסר האונים של המשטרה, לתת לה כלי כמו מעצר מנהלי יעזור כמו ש"להישאר יחד רק בשביל הילדים" עוזר לזוגות על סף גירושין, זה לא עוזר. וכשזה מתפוצץ זה הרבה יותר גרוע.  

חוץ מזה היום יש בחירות לראשות מפלגת העבודה ועם כל הניסיון שלי לפרגן להם - בוז'י או יחימוביץ? באמת אנשים זה הקלף המנצח שלכם לבחירות הבאות? כך או אחרת, למרות שיש מספר הבלחות מצויינות בסיעת "העבודה" כשאחד משני אלה יעמוד בראשה אין סיכוי שאמצא את עצמי שֹמה "אמת" בקלפי, אבל אל תקחו את זה קשה כי כנראה שבלי שום קשר לראש הנבחר זה לא היה קורה, אז לא תפסידו כלום היום לפחות מבחינתי. אז כבר הכברתי יותר מדי מילים כשכל מה שרציתי לומר זה שתכל'ס לא ממש מעניין אותי מי מהם יהיה ראשת העבודה (יחימוביץ היא בוודאות ראשה ובוז'י ראשה בחזקת מיכאלי) אבל שיהיה בהצלחה לכל המתמודדים כי לצערי למפלגה עצמה לא יהיה מזל ככה ולא משנה מי יזכה. ימי מפלגת העבודה כמפלגה גדולה הסתיימו אלא אם כן היא תצליח לייצר שיח אחר, ואת זה יחימוביץ לא השכילה לייצר בכהונתה הראשונה אז הרשו לי להיות סקפטית באשר לאפשרות כזו במהלך כהונה שניה (אתם יכולים לראות בזה תמיכה בבוז'י אבל זה בראש שלכם). 

ובינתיים בירושלים, נעצרו תלמידי ישיבה החשודים בתקיפת עדנאן בסילה ואריק פלציג בהר ציון בשל סכסוך על קרקע בין הישיבה ובין פלציג. ואני מוכרחה לתהות מה לומדים שם בישיבה אם תורתם היא אמונתם? מה פיספסתי בדת היהודית שמתיר התנהגות אלימה כזו? זה לא שאני מצפה מחובשי כיפה להתנהגות אחרת, זה משהו שזנחתי מזמן כשראיתי בפעם המאה כיפה על ראשו של שקרן או סוטה, אני לא מעלה את רף הציפיות האנושיות שלי על בסיס דתיות כזו או אחרת אלא אם כן מדובר בנזיר בודהיסטי וגם אז עלול לחלחל בי ספק. אבל למרות שבעיני כל דת היא אלימה במהותה, יש לי תחושה שיש גל של התבריינות של חובשי כיפות לא למען מלחמות קודש גורפות אלא ביומיום כחלק מהתנהלות שגרתית. בתור עם הספר והעם הנבחר, לא ברור לי למה נמצאים יותר ויותר חובשי כיפות בקרב המחזיקים צינורות ברזל. אבל כנראה שזה דינה של כל תנועה שבעיקר מפרידה בין "אנחנו" ו"הם" וכש"ההם" הם מספיק דמוניים זה לא בעיה להניע לאלימות, היא אף נתפסית כחוסר ברירה.  

ואי אפשר שלא לקנח בבנט וההתרסות הילדותיות שלו - אחרי הטריק של הוכחת הבעלות היהודית משכבר הימים על הארץ בדמות מטבע עתיק, הוא הודיע בזחיחות שאולי עבר על החוק משום שלא הוציא אישור בכתב להוצאת מטבע עתיק אך ל"מטבע שלום" וגם עשה שימוש מופרך באמרה "לכל מטבע שני צדדים" שהיה לא שנון בעליל ופגע במישרין בחוקי הלוגיקה והסקת המסקנות. אח שלי, ציניות זה לא משהו שבא בכוח, הציניות נשלפת ממש בקלילות ממש כמו מטבע מאחורי האזן (אויש, אני מתאפקת לא להוסיף עוד משהו על בנט ואוזניים כי זה בטח נושא רגיש). בינתיים הקונצים של ליצן הכיתה עוד עובדים לו ויפה שנתניהו עדיין מיישם את "חנוך לנער על פי דרכו" כי אני כבר מזמן לא הייתי "חוסכת שבטי". 


תגובה 1:

  1. אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת ימרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר אלאבה מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי קשר עם ד"ר אלאבה והסברתי לו. הוא אמר לי כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הלחש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי מהר לאפאטה וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונעים ממני להרות, ואז הנחה אותי על כך. איך להשתמש בו לפני הפגישה עם בעלי. זה אחרי השימוש בצמח ובשורש המקומי הזה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון בכל הגוף, אני ממש בהריון, בדיוק ילדתי ​​בן ב-1 לחודש. אני מבטיח ליידע את כל העולם על ד"ר אלאבה כדי לשמר את מערכת היחסים שלי, כמו גם לתת לי ילדים, אני יכול לקרוא לעצמי בגאווה היום. לכל אישה שמוצאת שזה בלתי אפשרי, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם דוא"ל DR Alaba: dralaba3000@gmail.com או צור קשר עם הוואטסאפ שלו / ויבר אותו עם המספר הזה: +1(425) 477- 2744, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק