חפש בבלוג זה

יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

ממלכת הלגו ופתרון בעית הגב

כן, עדיין גב כואב, אבל במשחק המוחות האדיר שמתנהל ביננו זו אני שידה על העליונה כרגע. נחתי יחסית בבוקר, נתתי לכאב הגב לחשוב שהוא תפס עלי תחת (כך במקור) והרדמתי את דריכותו. כשהוא הרגיש נוח וכבר חשב על שיפור דיור, תקפתי - לקחתי את שלושת גמדי העל והתחלנו לנקות את חדר הלימודים. אתם בטח מדמיינים לכם כבר את חדר הלימודים המשוכלל וכן, זה התחיל בהמון רעיונות לאיך זה יהיה המקום בו נלמד ואפילו עיצבתי עם הנגר משטח לימודים מפואר, אך בפועל השטח נפל קורבן לפלישת הלגו והפליימוביל. ועדת השמות שוקלת את שינוי השם, אך לפני כן ועדת הבינוי והתכנון צריכה להרשות את שינוי הייעוד, בינתיים ההתנחלויות של הלגואים והפליימובילים משגשגות. לכן, ניקוי חדר הלימודים משמעו ילדים מסדרים את מה שאמא מצליחה לדלות מתהום הנשייה, היינו מתחת לשולחן העבודה העתיק שלי ומתחת למשטח הלימודים הענק שלהם ומתחת למזנון הפליימוביל והלגו (קראו לזה איזור הגבעות, אם תרצו). מכיון שדליית האוצרות לא מתבצעת מדי שבוע (כי לפעמים יש נוהל "שטיפת מעברים" ולפעמים יש ניקוי יסודי), הרי שבכל פעם נמצאים אוצרות אבודים. כך שאני נהנית משני העולמות - גם מנקה וגם רואה איך חדוות הגילוי מחדש מתמרצת את הילדים לסדר. די להתעכב על המשפט האחרון כי כבר הודיתי על אהבתי לניקיון, גם כנראה שלא יכולתי לחמוק מגורלי כי מסתבר ש"יקיות" כן עוברת בגֵנים באופן רציסיבי וסלקטיבי (הרי כבר הודיתי בשטיפת מעברים, סימן שאני מעגלת פינות). 

כך או אחרת, ניקיון הכולל מתיחת שרירים, תנוחות בלתי אפשריות ודבקות במשימה הוא בהחלט התרופה הבדוקה לסיום מטרד כאב הגב. זה האחרון לא היה צריך הרבה כדי להבין שאני מקרה אבוד ולא אסכים להיכנע. מילא לשבש את החיים שלי, אבל כשזה מגיע ליכולות שלי בניקיון אני מסמנת את הגבול. לכאב לא היתה ברירה אלא להכיר במפלתו ולסגת. ורק כדי לודא נסיגה, אנחנו הולכים עכשיו לסדר את חדר הספריה והמשחקים. מה אתם פוערים שוב עיניים? ברור שיש חדר משחקים, לכל האזרחים השוליים של ממלכת המשחקים שלנו... נו, באמת? איך לא הבנתם את זה קודם?

תגובה 1:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR apata. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק