חפש בבלוג זה

יום שבת, 30 בנובמבר 2013

המחזה הקצר הראשון של הבכור - פוסט אימהי מתלהב

הערב, כפי שכבר ציינתי, יש לנו מסיבת חנוכה. הבכור, המרכזית וחבריהם החליטו להציג הצגה. יום חמישי, יומיים לפני המסיבה, עדיין אין רעיון אחד מאף אחד מהחבורה. ברגע נדיר של זמן איכות עם הבכור, בעודנו נוסעים להקפיצו אל חבר, אנחנו מחליטים להקדיש מחשבה. תוך חמש דקות מתגבש אצלו רעיון משעשע ומקורי - לעשות הצגה על יהודה המכבי, שלא מצליח לישון וכל מיני יהודים מפורסמים מכל התקופות מציעים לו עזרה. כל הדרך עברה ברעיונות מצחיקים וצחוק מתגלגל. כשהוא חזר בערב, המחזאי הצעיר הכתיב לאימו את הרעיונות, להלן המחזה הקצר הראשון של יונתן קורט הבר, בן עשר וחצי, מיועד לשחקנים צעירים שאין להם זמן לערוך חזרות, פרסום בכורה עולמי וכן, כל הזכויות שמורות - ראו הוזהרתם:

קרין: "בלילה שקט, בו מרבית האנשים בישראל ישנו. יהודה המכבי, בביתו, לא הצליח להירדם. מוחו היה טרוד במלחמה הצפויה יום למחרת בין המכבים ואויביהם המושבעים – היוונים. בשל תפקידו כמפקד המכבים הוא עבד עד שעה מאוחרת ביותר על תוכניות הקרב. כשסופסוף פרש למיטתו לנוח, טרדו מחשבות רבות את מנוחתו ושנתו נדדה.
לפתע, קול רעש עמום הפר את הדממה והמון אנשים לא מוכרים נכנסו לחדר השינה שלו."
יהודה (בהפתעה): "מי אתם ומה אתם עושים בחדרי?"
קרין: זעק יהודה.
אחת מהדמויות: "יהודים אנחנו, אחינו יהודה, מכל הדורות והננו לעזור לך..."
יהודה: "מה לעזור לי? הסתלקו מכאן יש לי טקטיקה מושלמת למחר"
אלברט אינשטיין: "אני אלברט אינשטין. יהודה, מה טקטיקה מושלמת? לפי  תורת היחסות אין סיכוי שהיא תעבוד. אולי תברח לברלין, זו עיר נחמדה"
הרצל: "אני הרצל. מה פתאום ברלין? שיסע לבאזל, נעשה לו שם קונגרס ציוני והם יעזרו לו להחליט"
אינשטיין והרצל מתחילים לריב בשקט על רקע ברלין-באזל.
אסתר מתפרצת: "לי תמיד עזר להיות יפה. אה, נעים מאוד אני אסתר. המלכה, בשבילך"
דויד מחזיק ברוגטקה: "דויד, נעים מאוד. כל מה שהייתי צריך כדי להביס את גוליית היה הרוגטקה הקטנה שפה. שתיים-שלוש דקות ואני מלמד אותך להשתמש בה"
מרים מתפרצת בתופים ומחולות: "לי תמיד עזרו תופים ומחולות. נעים מאוד – אני מרים"
משה: "קודם כל תסתכל על אחותי כשהיא מדברת אליך ואני משה. נעים מאוד. לי עזרו 40 שנה במדבר. זה בטוח ייבש את האויבים שלך..."
אליעזר בן יהודה: "הרף עם הרס השפה העברית, אתם מעבירים בי צמרמורת! נעים להכירך בחור צעיר, שמי אליעזר."
יהודה צועק: "תפסיקו!!! אתם עושים לי כאב ראש!!! אתם המון יהודים ולכל אחד מכם דעה שונה! אני צריך להסתדר בעצמי ואני יודע מה אעשה – אני אתקוף! ועכשיו אתם תסתלקו ואני אשן כדי שמחר יהיה לי כוח!
אינשטיין: "טוב, טוב, למה אתה כזה חצוף?"
קרין: "פתאום נעלמו כל הדמויות בהבזק זהוב ויהודה מתעורר וכבר בוקר. הוא יוצא אל קבוצת הלוחמים שלו אך משהו נראה לו מאוד מוכר בפרצופים שלהם" (הסבר - כל היהודים שהופיעו בלילה הם גם פלוגת הלוחמים של יהודה)
"קדימה להסתער!" צועק יהודה ויוצא לקראת הלא נודע. ואת מה שקרה כבר כולנו יודעים, מזל שהוא לא שמע בעצת אורחי הלילה הלא קרואים והכל כתוב בספר החשמונאים. הסוף.


דמויות נוספות שאפשר להכניס:
שלמה המלך: "שלמה המלך, ולא אתה לא יכול לקרוא לי רק שלמה. אני מציע שתפנה לדבורים, הן תמיד מייעצות לי מצוין"
יעל ארד: "אני יעל ארד וזכיתי במדליית כסף באולימפיאדה. אני ג'ודוקא, תלמד אצלי איפון וכל אויבך יסבלו מנחת זרועך"
עדה יונת: "אולי אוכל להואיל בכישורי הכימיה שלי? בכל זאת זכיתי בפרס נובל. עדה יונת – נעים להכיר"
בן גוריון שתי אפשרויות:
1.      "אני אישית אוהב לעמוד על הראש ואני ראש הממשלה הישראלי הראשון. אני מציע לך לעמוד על הראש חצי שעה זה לגמרי מרענן את החשיבה."
2.      "אני אישית אוהב לעמוד על הראש ואני ראש הממשלה הישראלי הראשון ואני מציע לך לעמוד על הראש בקרב, זה בהחלט עשוי לבלבל את אויבך ואף להוביל את אנשיך לנצחון"

רחל המשוררת: "רק על עצמי לספר ידעתי, כן אני רחל המשוררת. אולי אם אעזור לך לכתוב שיר לאנטיוכוס זה יעזור?"


זהו, זה מה שכתב הבכור המוכשר שלי, אני מוכרחה לעצור את עצמי ולא להשתפך כמו כל אם גאה על הנכס המבריק שלה, אבל תודו שזה לגמרי, אבל לגמרי, כישרון עולה חדש...

4 תגובות:

  1. לאחר קריאת תסכימו איתי כי מידע זה טוב מאוד לחלוק כאן עם אתם, אני מאמין שלה יהיה השראה לאחרים גם כמו מצאתי אושר ושמחה הנישואים שלי היום, אני עד חי זה עובד בשבילי , בעלי חוזר הביתה אחרי 2 שנים של גירושין, שלה כמעט לא יאומן אבל נס.
    שמי אנדרס מריה, מבואנוס איירס - ארגנטינה, אני דוקטור במקצועו. לפני כמה שבועות קראתי הערות דומות על מערכת יחסים ייעוץ בלוגים פוסט על הגברת בארה"ב בשם תרזה, היא העידה איך היא החזיר בחזרה אהבה אמיתית אמון לתוך הנישואים השבורים שלה, היא אמרה ד"ר אאודואה שעזר לה ליישב עם בעלה לאחר מספר חודשים של הפרדה. הייתי כל כך בר מזל לקרוא את זה coment ואני להעתיק את כתובת הדוא"ל האישית Dr.Oduduwa לתקשר איתו אישי לעזרה לעזרה דחופה להחזיר את הבעל שלי לשעבר בעלה
     {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com
    בשבוע שעבר בבוקר יום שני אני שולח הודעת דוא"ל לתקשר עם ד"ר Oduduwa אותו לעזרה.
    לפני חודשיים היה לי מאבק ענק עם בעלי אנדרס הוא הביט ישר לתוך העיניים שלי; אמר שהנישואים שלנו הסתיימו, הוא אמר שהוא סיים עם הנישואים שלנו, הוא לקח את הבן שלי פליקס ולנסוע שלנו של הארץ כדי לחיות בקנדה עם אישה אחרת, מאז אני כבר מנסה להתקשר ולשלוח הודעות לו דרך טלפונים, חציון חברתי ודוא"ל אבל הוא חסם לחלוטין את הקו שלי מלהגיע אליו ובנו פליקס היה איתו ואני לא יכולתי לשמוע את הבנים שלי קול, הכאב הזה אני עובר כל חיי עד היום פגשתי הגדול Dr.Oduduwa אהבה גלגלית אהבה, הייתי כל כך מתוסכל וזקוק לעזרה לפחות כדי להגיע לדבר עם בנו פליקס, הייתי לקרוא להתנצל גם כאשר שנינו יודעים שהוא עשה לי עוול, הוא לקח את הבן ממני ממני במשך 7 חודשים אין מילים ללא מכתב. מצב זה היה להרוג אותי כל יום הייתי מדוכא ואני זקוק נואשות עזרה דחופה ופתרון כדי לפתור בעיה זו אז אני קשר כתובת הדוא"ל של ד"ר אודואה כפי שאני מאמין שהוא יכול רק מקווה לעזור לי להחזיר את בעלי הביתה עם הבן שלי פליקס . עם זאת, ד"ר Oduduwa הבטיח לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי ואת הילד בחזרה הביתה בתוך 7 ימים של אהבה תפילה איות, הייתי המום ונתתי לו לנסות, אני בזהירות בצע את ההוראות צעד צעד. יומיים אחרי שדודודואה אמר שהוא עשה כישוף סיים את כוח הכתיב של האוהל בבית המקדש של הפתרון, כל אלה נעשו על ידו לבד, לא עשיתי שום דבר רק כדי לספק פריטים הנדרשים. באותו לילה טלפן אלי אנדרס בטלפון הסלולרי כדי להתנצל, הוא דיבר אלי בחביבות רבה, הוא הצטער מאוד על כל מה שעשה כדי לפגוע בי. אנדרס יחזור הביתה עם פליקס שלנו. אני כל כך שמח היום שיש לי את המשפחה שלי משוחזר ובעלי ואני אוהב אחד את השני יותר מאשר אי פעם. אני אעריך לעד את אודודובה. אני מבטיח לחלוק את עדותי החדשות הטובות לחברי וכולם כאן בעולם.
    Oduduwa אמר לי גם יש לו כוחות מחוננים לפתרון האתגרים הבאים של החיים;
     * אהבה לחשים Win-Back המאהב לשעבר
    * הצלחה וקידום טבעת קמיע * טבעת קסם מזל.
    * wards - מגן הגנה
    * שורשים מסורתיים ו herbals כדי לרפא מחלה, תרופה לסרטן
      מחלות, תרופה HIV, לחץ דם גבוה.
    * קסם פוריות
    * מזל המספרים מספרים
    * טבעת מבורכת לזכייה - משחק וכו '.
    יש לך מזל גדול לקרוא את העדות החדשה שלי כאן היום, זה עובד בשבילי. אני מאמין שזה יעבוד גם בשבילך.
    WhatsApp: +79268011965
     dr.oduduwaspellcaster@gmail. com

    השבמחק
  2. שמחתי מאוד למצוא את Dr.Oduduwa איות כישוף איש קסם צור קשר עם הבלוג המקוון כדי לעזור לי במנות אהבה קסומות למשוך אהבה לשעבר בחזרה, עקבתי בקפידה אחר כל ההוראות שלו תפילות שלב אחר שלב והשראות שעשיתי בעצמי בבית שלי. עם נרות דולקים בלילה. דוקטור אדודה אומר לי כל מה לעשות בביתי בתפילות לילה אוהב תהליך כתיב. עשיתי הכל כמצווה. זה התחיל לעבוד בשבילי, תוך כמה שעות אחר כך קיבלתי שיחת טלפון מאיש בעלי, הייתי כל כך מופתעת ומזועזעת מכיוון שהוא הפסיק להתקשר או לשלוח לי הודעות מאז לפני 3 חודשים, עכשיו אני מייד מבצע תפילות איות אהבה שלי הבעל אנדראה חזר הביתה להתנצל בפני, אני כל כך שמחה עד כמה חלק האהבה עובד על בעלי באופן חיובי תוך יומיים שהוא שוב בבית. כרגע בעלי ואני חיים שנינו מאושרים באהבה יותר מתמיד. אני משמח לאדם הגדול ד"ר אדודווה את כשרונותיו המחוננים. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי.
    אני ממליץ בכנות על Dr.Oduduwa לכל מי שמבקש להחזיר את יחסי האהבה האבודים או כישוף האהבה למציאת בן זוג אהבה אמיתי. (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)

    השבמחק
  3. בעלי ואני נשואים כבר 7 שנים. היינו נשואים באושר עם שני ילדים, במשך החודש האחרון התחלתי לשים לב להתנהגות מוזרה ממנו וכמה שבועות אחר כך גיליתי שבעלי רואה מישהו. הוא התחיל לחזור מאוחר מהעבודה, כמעט ולא היה אכפת ממני או מהילדים, לפעמים הוא יוצא ואפילו לא חוזר הביתה במשך 2-3 יום. עשיתי כל מה שיכולתי כדי לתקן את הבעיה הזו אבל הכל היה לשווא, הדאגתי מאוד והייתי זקוק לעזרה כשגלישה באינטרנט באחד הימים נתקלתי באתר שהציע כי ד"ר איגבינוביה יכול לעזור בפתרון בעיות זוגיות, שחזור מערכות יחסים שבורות ו וכך הלאה אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו, אז יצרתי איתו קשר והוא עשה לי כישוף רק יומיים בעלי בא אלי והתנצל על העוולות שהוא עשה ומבטיח לא לעשות את זה שוב מאז ומאז הכל יש לו חזר לקדמותו. אני ומשפחתי שוב חיים יחד בשמחה .. הכל בזכות ד"ר איגבינוביה. אם אתה זקוק לגלשן כישוף שיכול להעביר כישוף שעובד באמת, אני מציע לך לפנות אליו. הוא לא יאכזב אותך. זה הדואר האלקטרוני שלו: doctorigbinovia93@gmail.com או WhatsApp / viber +2348144480786 לוקחים דברים כמובנים מאליהם וזה ייקח מכם

    השבמחק
  4. שלום חבר, שמי איזבלה איתן, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם פול, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי בחירה אבל לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בנייד, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו: dralaba3000@gmail.com או ליצור איתו קשר בוואטסאפ / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

    השבמחק