חפש בבלוג זה

יום ראשון, 26 בינואר 2014

סיור וירטואלי ביומניו של הימלר - אפרופו סדר יום תקשורתי

נו, אז מצאנו משהו חדש להתפלש בו - אוסף המכתבים האישיים של ראש האס.אס הימלר. אין שום דבר אחר שקורה חוץ מהבנאליות של הרוע כפי שעולה מהעדות האנושית החדשה שמתפרסמת לה. הבה נתפלש בפורנוגרפיה הזולה, ונתענג על הרגעים האחרונים בהם עוד מותר להגיד נאצי, ומזל שזה לא התפרסם לאחר קבלת החוק כי המציצנות המיותרת הזו היא בטח לא לצרכי לימוד. ברוכים הבאים לסיור המודרך "כיצד לחיות עם הנאציזם בשלום ולהמשיך בחייך כאילו כלום. לאחר הסיור תוכלו לספר מהי החיה שאותה קנה הימלר לבתו? מה היה השעשוע החביב על האדם שהיה מספר 2 ברייך השלישי? האם יחסי המין שלו ושל אשתו היו תקינים? ותוכללו לשרטט קוים לדמות האנושית שתתגלה מאחורי הרוצח - הצצה חד פעמית וחסרת תקדים. בין הנשארים עד סוף הסיור יוגרל הדף המקורי של הצעת החוק האוסרת על השימוש במילה נאצי להטיותיה, 50 שנה ואתם מוכרים את באיביי ועושים קופה. מתחילים - מימינכם על הדף תוכלו לראות כיצד חתם את שמו בשובבות - אולם מה מסתתר מאחורי זה אולי מוח קינקי ובעיות שליטה? משמאל תוכלו לראות כיצד שילב את חיי המשפחה שלו עם השהיה במחנות עבודה ו/או ריכוז. מעמוד 1 ועד לעמוד 15 תוכלו לראות ביתר שאת כיצד הצליח לנתק את חייו האישיים מחייו המקצועיים ושימו לב ליסודיות הגרמנית בה הוא מבדיל בין הדברים." לא יודעת, אולי זה רק אני שמרגישה איזו תחושת אי נוחות קלה בהצצה הזו שלא מוסיפה לי דבר וחושבת שישנם דברים ראויים יותר לדון בהם כאן ועכשיו. והשאלה הנשאלת היא האם באמת זה הנושא החשוב לסדר היום? כי בהחלט כל הבוקר נראה היה שבמדינתנו המשעממת לא קורה דבר.

מצד שני אם לא נדבר על זה מה ישאר לנו? המשפט האומלל של נתניהו מאתמול בדבוס שאין בכוונתו לפנות שום יהודי מיו"ש? ייתכן שזה ניסיון לעמעם את הצהרת הטנגו לשלושה או אולי ליחס אותה דווקא לריקוד הדוק עם ליברמן ובנט, כי כידוע כדאי לשמור אותם קרוב, את הלקח מיוליוס קיסר כבר למדנו. ולמי יש כוח לביזיון המשפט של דפני ליף? בינתיים לא מצאתי בכלל איזכור שלו באתרי החדשות העיקריים. וביננו למה שהציבור ישמע? אני קוראת את הדברים שהביאה אור-לי ברלב ואני מצטטת: "הגנה: אתה אומר שהיא הפילה את עצמה. אני אומרת שגררתם אותה עד כדי כך שהיא איבדה את נעליה. שוטר: לא, היא הפילה את עצמה. הגנה: איך היא הפילה את עצמה אם אתם שניכם שוטרי יס"ם חסונים מחזיקים אותה? שוטר: תרפי את השרירים ותראי איך את נופלת. הגנה: אבל החזקתם אותה..." טוב, אז בריונות משטרתית זה חסר עניין לציבור - הבנתי.  או אולי ההתמרמרות של ארגונים יהודיים נוכח זוגיותו של יורש העצר לבית נתניהו עם גויה? אבל מה אני כבר יכולה לכתוב על זה? שזה לא צריך לעניין אף אחד? שאפשר לדון מחדש בצורך האמיתי בהפרדת דת ומדינה? שאולי זו תהיה הזדמנות לנתניהו לחשוב מחדש על שיח הזכויות המצומצם שהוא מקדם? נו, בקיצור החדשות הכי חמות הם הימלר ושוב הכל בגלל הנאצים. 

אז אחרי שהבנו שאין על מה לדבר בכל זאת מקננת בי תהייה אחת קטנה לאחר צהריים זה- לאור הכרזתו של נתניהו לראש ממשלת נורווגיה על זוגיותו המתהדקת של נתניהו הצעיר עם אזרחית נורוובגית  שזה כמעט שקול להידוק היחסים הדיפלומטיים - האם נסיעתו של זה האחרון נחשבת נסיעה רישמית שתופיע בחשבון ההוצאות הקרוב? רק מנניחה את זה כאן. הנה סיימתי.

תגובה 1:

  1. אנחנו עושות מצלמות סקס ושיחות וידאו סקס בוואצפ, שלחו לנו הודעה
    דנה 055-3386275 או בטלגרם maya69w
    055-2761552 שירה או בטלגרם vikalive24

    השבמחק